Gratis af te laai / gratis aflaai NHL 2001 - Een van die beste rugby gespeel in die rekenaar:)
Ervaring van 'n avontuur sport met' n ware ijshockey in die beste liga in die wêreld van die NHL seisoen 2001. Nuwe spel opsies soos kan meeding via die internet 30 Hockey League spanne en ongelooflike spel met behulp van die nuwe opsie is 'n waarborg van die uur van groot vermaak.
* Nuwe beroerte en die werklike fisika van die spelers.
* Nuwe geleenthede om by te lewer 'n skoot, hit krul, ens
* Nuwe vermoë om te skep kuber-atlete en spanne van uitsonderlike konfigurasies.
* Wanneer jy die invoer van 'n foto van jou te kan wees op die ys!
* Nuwe tegnieke van paring gespeel via die internet.
* Fantastic shot camera's - 'n intuïtiewe, nog' n uitgebreide modus van aanpassing en die kamera beheer.
* Vinnige speletjies, seisoenale spel ( 'n tien jaar loopbaan), die game play-off toernooi opsies.
* Die verteenwoordiging van al die ware spanne en spelers uit die National Hockey League.
In die pen wat jy moet doen om vir hierdie om te werk nog steeds sê: Voeg asseblief die NHL wat in 2001 in 'n CDROM-aandrywer VID en probeer weer. Asseblief raad oor wat om te doen.
Lol nou vir my 'n boodskap verskyn: Die spel is nie behoorlik geïnstalleer op die hardeskyf. Kyk asb weer op en probeer weer. Dit het gebeur nadat die her-installasie. Hierdie wedstryd sal wys jou hoe om dit te installeer wat in Augustus na die aktiveer die spyskaart, of het die disc deamon ekslorowac en setup gids en alleen. Nou, ek het die eerste weg. Please help, want ek wil speel!
Dit is moontlik die gevolg van die feit dat ek 'n demo van die spel geïnstalleer het? wywaleniu omdat die demo-en volledige weergawe geïnstalleer en die demo is 'n demo nie wil gaan. Vreemd in die algemeen. Probeer om formaat en Augustus installeer sal sien.
Volgende wedstryd vir die ondersteuners van die FIFA-reeks van die sokker bied meer as 60 nasionale spanne. Die speler kan kies tussen verskeie spelmodii: opleiding, ...