Problemer med CS: S Damp-og Non Steam - Informasjon om de vanligste problemene under installasjon, konfigurasjon og spille Counter Strike Source Non Steam and Steam
Jeg har et problem med CSS damp;] Jeg laget en konto og alt skal være som;] (telleren ble kjøpt i Lodz Lodz Galleri Media Markt) Men da jeg ønsket å først skrive inn cd-key skrevet er allerede registrert, eller noe der;] zformatowalem kompa og skriver again; / formatowalem det med 6 ganger, men fortsatt samme by, / Og hva gjør du etter at kompa-format når du installerer css? Steam Probwalem allerede sciagnietym med den opprinnelige tiden
Ingen Steam nedlasting når du logger deg på, må du skrive inn CD-Key, hvis det viser at han er opptatt nei til deg nå er å skrive til ventil, eller gå til media og tilbake. Jeg vet at noen har gjort det, tok det et spill, så gav at de ikke ønsker det, og cd-Keya tok f
Hei Jeg har samme problem etter at jeg kjøpte Steam and Steam Key ønsker å aktivere den og vedta koden og ber meg om å sette inn CD med Counter Strike: Source ...
Hallo. Jeg har Steam Key og aktiverer den når han skriver, så jeg satte i CD / DVD Couter Strike Source. Kollegaen min hadde også Steam Key'a og da aktiveres ingenting ...
Hallo. Jeg kjøpte en splitter ny cd-Keya allegro.pl og lastet ned fra Steam. Når jeg gir aktivere produktet i dampen, skriver jeg nøkkelen og det er ...
No Så ja, helligdager jeg kjøpte en damp, men dessverre har jeg ingen DVD-stasjon ... til denne dag ligger i Pulce damp, og jeg vil spille calyczas ... Min ...
No Så ja, helligdager jeg kjøpte en damp, men dessverre har jeg ingen DVD-stasjon ... til denne dag ligger i Pulce damp, og jeg vil spille calyczas ... Min ...
Installere spill og base
Bla i et forum fyr, register å få full tilgang til wiaderkowego stuff'u