Witam, jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość. Podkreślam też, że szukałem odpowiedzi na moje pytania ale raczej bez skutku.
O co chodzi ? 2 problemy:
a). gdy postawie serwer przez Dedicta nie widnieje on na liście w Find Servers ale czasami jak odpale
CS-a to o dziwo tam jest (co jest niezwykle dziwne);
Mam zewn. IP i wcześniej mi elegancko działało ale po formacie dysku chcąc zainstalować ponownie zauważyłem, że nikt na niego nie wchodzi ponieważ nie ma go w Find Servers (ale jak napisałem czasami się tam pojawia) natomiast np. gdy podam komuś IP to ta osoba wbija normalni przez konsolę ale to mnie nie bawi i chciałbym wiedzieć co jest nie tak ;p
b). gdy już wyszuka mi mój własny serv i ktoś dołączy to pisząc w konsoli amxmodmenu, wyskakuje jakże sławetna wśród forumowiczów odpowiedź --> unknown command....
Co robię ?
- instaluję
CS 1.6
- instaluję patcha v23
-instaluję amx 1.80 (tutaj pojawia się problem bo gdy zaczyna się ta druga "tura" instalacji, to wyskakuje błąd, że nie można znaleźć pliku liblist.gam ale można kontynuować instalację więc to robię) , zaznaczam opcję Select Mod Directory (bo mam N-S) itd.
Potem oczywiście dodaje admina w users: "217.xx.xx.xx" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
No i odpalam
CS-a ----> 1 . nie ma serwa na liście (tzn. mogę wejść na niego ale zależy mi by był "dostępny" w wyszukiwarce) 2. jak już jestem na nim bądź pojawił się i ktoś na niego wbił to wszelkie komendy nie działają tak jakby amxa nie było...
Mój plik liblist wygląda tak:
game "Counter-Strike"
url_info "www.wiaderko.com"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
trainmap "tr_1"
A w pliku Valve/cstrike/addons/metamod/plugins mam: (gdyby to było konieczne do podania)
;; Metamod plugins.ini
; AMX Mod X 1.8.0