Integrerade:
* DriverPack Chipset
* DriverPack CPU
* DriverPack Graphics A
* DriverPack Graphics B
* DriverPack Graphics C
* DriverPack LAN
* DriverPack MassStorage
* DriverPack Sound A
* DriverPack Sound B
* DriverPack WLAN
kurs i de senaste versionerna hittills (även om de inte är de senaste drivrutinerna för projektet under en tid minskat)
-frågor om serien är onödiga
kontrollera lagligheten i frågan-redundant
Och nu för dem som ännu inte fått kontakt med mina ändringar eller andra system tuningowanymi i 13 minuter till slutet av installationen, till allt stannar under lång tid - och så bli hängande är inte just nu integrerar Windows patchar och extra programvara. andra fallet, trots duuuużej antalet förare som inte är möjligt att räkna upp dem alla, så förmodligen om några av er där kommer inte att upptäcka något, och inget man kan inte hjälpa det, förutom att jag rekommenderar applet Driver Magician, naturligtvis, tillsammans, i de flesta fall odwali allt jobb åt dig .
Tredje fall, om du inte svarar på alla bifogade program helt enkelt wykasujcie det istället för att skriva som är onödig för dig (en annan kan vara till hjälp), men detta skulle inte födas alls, så ge det en dogodził sådana kommentarer.
Jag har för sin del gjort allt för att du var nöjd och systemet ni tjänar så länge utan problem.
Mål sista och viktigaste - omfattar inte några systemprogramvara för VAD SKADEVÅLLANDE försäkra er om dem som testade mina kunskaper system som inte gör en sådan dumhet, så hur ska någon idiot vid naczytał PC World eller någon annan PC Format som inte bara lyssna på sig innan installation przeskanujcie bild. iso ett bra anti-virus, upprepa inte bra om Avast Nodem med heuristik aktiverat fullt. (även om de förmodligen inte funnit något)
program som Firefox är här 3.01pl, Nero 8.3.2.1b uk, Power ISO 4,2, WinRAR, utorrent, Adobe Reader 9 Lite, winamp osv
Integrerad WPM 11 SV plus alla fixar och de senaste versionerna av IE 7 webbläsaren nternetowej SV. La webbläsaren Mozilla Firefox 2.0.012 PL och postprogram Mozilla Thunderbird 2.0.0.9 PL och program backup, backup Mozilla. La najalepszy inspelning programmet Nero 8.2.8.0 PL Micro version komponetów och utan onödiga tillsatser (registrerad version).
Kod:
Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
här tidigare version
Kod:
Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.