Warning: fopen(/home/forum/www/kesz_szukaj2/c/7/c71c14199fd7d86b0be2a0d4ee4c738f.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Disk quota exceeded in [path]/szukaj2.php on line 480

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in [path]/szukaj2.php on line 481

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in [path]/szukaj2.php on line 482

Warning: chmod() [function.chmod]: No such file or directory in [path]/szukaj2.php on line 485
amx dmm inne dzwieki - forum.wiaderko.com
Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: amx dmm inne dzwieki

Najbardziej trafne tematy dla "amx dmm inne dzwieki"

2

Inne Gry

Gracie w cos innego? Jakies gry mmrpg? Osobiscie gram od dwoch roku w Tibie ; d Tak wiem glupia gra, ale jesli sie zacznie to trudno jest przestac ; d www.tibia.org.pl Jesli nie gracie to wlasnie tam mozecie sie dowiedziec troszke wiecej o tej grze ...

Odpowiedzi do Inne Gry :

Trafność: 25%

4

Dzwieki

Siema mam takie pytanie czy jest mozliwosc wklejenia w serwer dzwiekow typu "multikill","ultrakill" itd. Bylo by fajnie jak by takie dzwieki byly.Duzo serwerow na 1.5 i 1.6 posiada takie cos, tylko czy to by nie obciazalo ...

Odpowiedzi do Dzwieki :

5

Serwer 24/7 - Wypas AMX MOD.

Witam wszystkich czytajacych!! Chciałem zaprosic wszystkich graczy do fragowania na serwerze klanu Max Intensive. Miła atmosferka, zero aima,zero wh.Na serwerze jest Halguard(program antycziterski) i amx najnowszy. Serwer stoi 24h/7. IP : ...

Odpowiedzi do Serwer 24/7 - Wypas AMX MOD. :

6

AMX Mod X | Deathmatch

Ave Zanim przejde do rzeczy, male info: Kod: Counter Strike 1.6 Non Steam Metamod amx mod X 1.76d CSDM 2.1 <inne niewazne pierdoly> ----------------------------------------------- plugins.ini <Pierdoly> loadingsongadvanced.amxx ...

7

AMx nie wchodzi