Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: bomby i inne bronie na zombi do cs 1.6

Najbardziej trafne tematy dla "bomby i inne bronie na zombi do cs 1.6"

1

Inne Gry

Gracie w cos innego? Jakies gry mmrpg? Osobiscie gram od dwoch roku w Tibie ; d Tak wiem glupia gra, ale jesli sie zacznie to trudno jest przestac ; d www.tibia.org.pl Jesli nie gracie to wlasnie tam mozecie sie dowiedziec troszke wiecej o tej grze ...

Odpowiedzi do Inne Gry :

Trafność: 20%

2

Poland-NoSteam NOWE BRONIE! 24/7 ip: server.nosteam.pl:27017

http://www.nosteam.pl http://poland-nosteam.go.pl Na samym początku proszę o przeczytanie całego tekstu. Nazwa serwera: Poland-NoSteam IP wraz z portem: server.nosteam.pl:27017 //podaje alias gdyz ip zmienia się raz na pare miesiecy Ilość slotów: ...

Odpowiedzi do Poland-NoSteam NOWE BRONIE! 24/7 ip: server.nosteam.pl:27017 :

3

Wyznawcy Kapitana Bomby @ HitMe.PL 91.203.133.26:27017 // Non Steam

Zapraszamy na nowo otwary serwer non steam na v21 (v=versja/patch) ip: 91.203.133.26:27017 24/7 slotow: 13 w wrzesniu zmieniamy na 18 Wiec zapraszamy serdecznie admini na serwie czuwaja..;)) ...

4

Plugin który dodaje nowe bronie

Szukam plugina ktury dodaje nowe bronie np jak rewolwery,bazuki itp.POMUŻCIE!!! ...

Odpowiedzi do Plugin który dodaje nowe bronie :

6

bronie;/

...

7

bronie problem

Witam, jestem tu nowy i mam problem z cs'em,a mianowicie mam pytanie,jak kupować tam bronie??Z góry ...

Odpowiedzi do bronie problem :

8

Bronie :P

Napiszcie w tym temacie jakie bronie najbardziej opanowaliście ;) Ja myślę że ak, ale czasami nie mogę zapanować nad recoilem :) Później AWP, myślę że nie jest najgorzej, tylko nad celnością muszę popracować (strzelam z pierwszym przybliżeniem). Z ...

Odpowiedzi do Bronie :P :

9

Serwer Poland- Nosteam NAJLEPSZY SERW, NOWE BRONIE, BAZOOKI