Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: counter strike jak postawić serwer

Najbardziej trafne tematy dla "counter strike jak postawić serwer"

1

Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?!

Mam wielkie pytanie ;p Czy wie ktoś jak postawić serwer non-steam na linux przez ssh bo jak nawet w googlach szukałem to jak postawiłem to wszystkie były steam ;/ Prosze o pomoc, jak ktoś wie niech napisze mi jakiś poradnik ;p ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?! :

Trafność: 60%

2

Jak postawić serwer 24/7?

Jestem zielony i chciałbym by ktoś wytłumaczył mi jak postwić serwer 24/7 :?: ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer 24/7? :

4

Nowy serwer Counter Strike 1.6 Palce

Zapraszamy na nowy super serwer CS 1.6 Palce, więcej informacji na stronie ...

5

Promocja! Serwer Counter Strike najtaniej!!

Witam A więc mam do sprzedania serwer counter-strike Non Steam. Do serwera dodaje amxx. Parametry serwera: - Sloty: 8 - Dostęp FTP do swojego serwera - Adminowie amxx - Mnóstwo nowych niezbędnych pluginów - Małe pingi - 2 x 6 GHZ Athlon i 4 GB ramu ...

Odpowiedzi do Promocja! Serwer Counter Strike najtaniej!! :

6

Promocja! Serwer Counter Strike najtaniej!!

Witam A więc mam do sprzedania serwer counter-strike Non Steam. Do serwera dodaje amxx. Parametry serwera: - Sloty: 10 - Dostęp FTP do swojego serwera - Adminowie amxx - Mnóstwo nowych niezbędnych pluginów - Małe pingi - 2 x 5 GHZ Athlon i 4 GB ramu ...

Odpowiedzi do Promocja! Serwer Counter Strike najtaniej!! :

7

Serwer Counter-Strike 1.6 Non-Stam ZAPRASZAM!

Nazwa : 100pro.klans.pl |FFA| @Gamepad IP : 85.232.234.246:27159 Hasło : ( Skrót Gry counter strike ) Sloty : 12 Forum : http://100pro.klans.pl/forum/index.php Portal : http://100pro.klans.pl/ Niskie Pingi Oraz Super Gracze :) Mozna Sie duzo Nauczyc ...

8