Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: cs wychodzi mi z gry

Najbardziej trafne tematy dla "cs wychodzi mi z gry"

1

Wychodzi z gry

Witam mam problem z CS Staema/Non Steam bez róznicy czy gram na tym czy na tym to i tak i tak wywala mnie tak okolo po 1 minucie chyba że siedzę w menu to wtedy mnie nie wywala :) Ale to nie na tym ta gra polega nie mam pojęcia co może być przyczyną ...

Odpowiedzi do Wychodzi z gry :

Trafność: 100%

2

Wychodzi z gry i folderu

Witam mam taki problem odpalam cs'a normalnie sie uruchamia ale nawet nie zdarzy sie pokazac menu a juz wychodzi mi do windowsa, jak wchodze w folder counter-strike(w steamapps) to dzieje sie podobnie dobrze sie nie otworzy a juz znika...(jak ...

Odpowiedzi do Wychodzi z gry i folderu :

3

Inne Gry

Gracie w cos innego? Jakies gry mmrpg? Osobiscie gram od dwoch roku w Tibie ; d Tak wiem glupia gra, ale jesli sie zacznie to trudno jest przestac ; d www.tibia.org.pl Jesli nie gracie to wlasnie tam mozecie sie dowiedziec troszke wiecej o tej grze ...

Odpowiedzi do Inne Gry :

Trafność: 50%

4

Restart kompa podczas gry

Co może być przyczyną resetowania kompa podczas gry? Sytuacja wyglada tak, że zagram 5 min i sie ...

Odpowiedzi do Restart kompa podczas gry :

5

Zacina się podczas gry ; / heeeelp :P

Witam. Kiedy zaczynam rozgrywkę, po przejściu kilku kroków osoba, którą gram zacina się (dosłownie tego słowa znaczeniu) musze odczekać chwilę zaczym moge się ponownie ruszyć : / i tak cały czas. - . aż mnie zabiją :l Jak byście mogli podsunąć mi ...

Odpowiedzi do Zacina się podczas gry ; / heeeelp :P :

6

|Team Elektryk| zaprasza do gry !!!

Bardzo zapraszam na nowy serwer klanu |Team Elektryk| niestety swieci pustkami wiec bardzo prosze zebyscie go odwiedzali. Serwerowi nieczego nie brakuje ma wszystko co powinien. Sprawdz przekonaj sie. 62.181.5.5:27019 hasło ...