Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: jak grać w gta 3 przez sieć

Najbardziej trafne tematy dla "jak grać w gta 3 przez sieć"

1

Jak grać przez LAN?!

Witam! Gram w Cs'a pierwszy raz od kilku lat Prawde powiedziawszy jestem kompletnym amatorem i chciałbym zagrać z kumplem przez Lan, ale nie wiem jak stworzyć mape :/ Proszę o pomoc, z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam ...

Odpowiedzi do Jak grać przez LAN?! :

2

Jak grać przez neta z nowymi mapami typu RATS?

A więc jakiś rok temu grałem z kumplem w cs'a na mapie de_rats(i coś), była to kuchnia, to on zakładał serwer i wgrywał nowe mapki (kuchnie). Teraz chcielibyśmy do tego wrócić. Standardowe mapy się znudziły, więc próbuje wgrać inne. Niestety żadna ...

Odpowiedzi do Jak grać przez neta z nowymi mapami typu RATS? :

3

Poradnik: Jak grać na Non Steam i Botami naraz?

Witam wszystkich! Wielu z Was zapewne zadaje sobie pytanie: jak zgrać razem CS 1.6, patch non steam (obojętna wersja) i boty? Jest na to rada! Męczyłem się z tym ładnych kilka godzin ale w końcu doszedłem co i jak. Do testów użyłem CS 1.6, patch non ...

Trafność: 40%

4

Jak grac przez neta w cs1.6

Hej, sciagnąłem sobie csa 1.6. Nie moge wejsc na rzadem server no steam. Wpisuje w konsolce connect ip servera i wywala mi błedy: Invalid Cdkey albo Failed co contack game server. Co mam zrobic? jakies patche zainstalowac? czekam na ...

Odpowiedzi do Jak grac przez neta w cs1.6 :

5

Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?!

Mam wielkie pytanie ;p Czy wie ktoś jak postawić serwer non-steam na linux przez ssh bo jak nawet w googlach szukałem to jak postawiłem to wszystkie były steam ;/ Prosze o pomoc, jak ktoś wie niech napisze mi jakiś poradnik ;p ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?! :

7

Jak rozmawiać przez mikrofon ?