Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: jak postawić serwer ventrilo

Najbardziej trafne tematy dla "jak postawić serwer ventrilo"

1

Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?!

Mam wielkie pytanie ;p Czy wie ktoś jak postawić serwer non-steam na linux przez ssh bo jak nawet w googlach szukałem to jak postawiłem to wszystkie były steam ;/ Prosze o pomoc, jak ktoś wie niech napisze mi jakiś poradnik ;p ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer na linux'ie przez ssh non-steam?! :

Trafność: 75%

2

Jak postawić serwer 24/7?

Jestem zielony i chciałbym by ktoś wytłumaczył mi jak postwić serwer 24/7 :?: ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer 24/7? :

3

Jak postawić serwer?

Mam wielki problem. Mam własny Klan (www.swatclub.fora.pl) ale nie mamy serwera, dotychczas graliśmy na serwerze przez hamachi ale chce to zmienić :/ Czytałem już dużo forum i stronek jak postawić serwer w CS-ie ale u mnie jest inaczej. jak ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer? :

4

Czy ktoś wie jak postawić taki serwer:

Witam pytanie takie jak w temacie :) interesuje mnie postawienie serwera deathmach + gungame - zabawa jest przednia... :) jakie dodatki są mi potrzebne? mody ...

Odpowiedzi do Czy ktoś wie jak postawić taki serwer: :

5

Jak postawić darmowy serwer

Witam.Chcaiłbym się dowiedzieć czy da sie postawić darmowy serwer 24h/7 nie chodzi mi hlds Jeśli ktoś wie jak to zrobić prosze o dokładne wytłumaczenie mi tego :???: . (Jeśli w złym miejscy postawiłem temat przepraszam) Proszę o szybką ...

Odpowiedzi do Jak postawić darmowy serwer :

6

Jak postawić serwer na non-steam.

Mam pytanie ? jak postawić serwer w cs 1.6. Próbowałem przez hlds a tu takimi błąd wyskakuje:Unable to load authentication library,Exiting. Może mi ktoś ...

Odpowiedzi do Jak postawić serwer na non-steam. :

7

Jak postawić serwer Zombiaków w cs1.6