Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: jak wrzucic demko na rapidshare

Najbardziej trafne tematy dla "jak wrzucic demko na rapidshare"

1

Jak wrzucic dzwięki na mój serwer??? PROSZE POMÓŻCIE!!!

Mam wielka prosbe do was, otórz mam cs 1.6 nonsteam, serwer zakladam przez znany wszystkim Dedicated Serwer i chcialbym na mój serwer wrzucic dzwieki(np. Ultimate Sound), ktore np. wystepuja przy headshot'ie i przy duzej ilosci zabójstw (tzw. ...

Odpowiedzi do Jak wrzucic dzwięki na mój serwer??? PROSZE POMÓŻCIE!!! :

3

Jak odtworzyć demko

WItam :) jak odtworzyć demko nagrane w cs tz. ''Record <Nazwa_Demka> Ale nei że mam wpsiać w consoli playdemo ... Tylko żeby odtworzyć normalnie w np Media PLayer Bo chciałbym skleić film do CS w Movei Maker :) ...

Odpowiedzi do Jak odtworzyć demko :

4

Jak zrobić demko

Witam! Jestem początkującym graczem i nie wiem jak mam zrobić demko co wpisać w console jak oglądać i wogule. Za dobra pomoc postawie 4 gibony ...

Odpowiedzi do Jak zrobić demko :

5

Jak wrzucic fotke

Elo. Mam pytanie gdzie wrzucic fotke zeby była widoczna na forum chodzi mi zebym wkleił linka i widac obrazek ...

Trafność: 50%

6

Jak napisać zażalenie

Jeżeli dostałeś bana to własnie tu jest miejsce zeby npisac o ty... odzywki na gg bede ignorowal. jak napisac zażalenie ? -napisz nowy temat -napisz o ktorej godzinie grales -napisz nick na jakim grales posty-zażalenia-prośby o odbanowanie bez tych ...

Trafność: 25%

8

Jak zapisać bana na forum.

Jeżeli zbanowałeś kogoś i od razu chcesz to tu napsiać, pisz to tak: Temat: [data] Kto A w poście: Nick: Data: Godzina: Za co: Kto zbanował: Dokumentacja: Link1 Link2 jakiś porzadek musi być ...

Odpowiedzi do Jak zapisać bana na forum. :

9

JAK NAPISAĆ SWOJĄ OPINIE O ADMINIE