Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Popularne słowa kluczowe: tajne kody stalker, kody do gry xblaster

Wyniki szukania dla: kody do gry tibia na skille

Najbardziej trafne tematy dla "kody do gry tibia na skille"

1

Inne Gry

Gracie w cos innego? Jakies gry mmrpg? Osobiscie gram od dwoch roku w Tibie ; d Tak wiem glupia gra, ale jesli sie zacznie to trudno jest przestac ; d www.tibia.org.pl Jesli nie gracie to wlasnie tam mozecie sie dowiedziec troszke wiecej o tej grze ...

Odpowiedzi do Inne Gry :

Trafność: 25%

2

Restart kompa podczas gry

Co może być przyczyną resetowania kompa podczas gry? Sytuacja wyglada tak, że zagram 5 min i sie ...

Odpowiedzi do Restart kompa podczas gry :

3

skille

jak sie sprawdza skill w grze?? i jaki skill najlepiej cwiczyc?? :oops: ...

Odpowiedzi do skille :

4

skille

czy moglibyscie podac jakies servery non-steam na ktorych mozna se skile podniesc jakies takie ...

Odpowiedzi do skille :

5

Zacina się podczas gry ; / heeeelp :P

Witam. Kiedy zaczynam rozgrywkę, po przejściu kilku kroków osoba, którą gram zacina się (dosłownie tego słowa znaczeniu) musze odczekać chwilę zaczym moge się ponownie ruszyć : / i tak cały czas. - . aż mnie zabiją :l Jak byście mogli podsunąć mi ...

Odpowiedzi do Zacina się podczas gry ; / heeeelp :P :

6

|Team Elektryk| zaprasza do gry !!!

Bardzo zapraszam na nowy serwer klanu |Team Elektryk| niestety swieci pustkami wiec bardzo prosze zebyscie go odwiedzali. Serwerowi nieczego nie brakuje ma wszystko co powinien. Sprawdz przekonaj sie. 62.181.5.5:27019 hasło ...

Odpowiedzi do |Team Elektryk| zaprasza do gry !!! :

7

Nie moge właczyć gry !!

Mam problem ponieważ nie mogę włączyć cs'a 1.6. wgrałem patcha wszystko ok. Włączam pojawiają sie te dwa kolosy jeden kuca drugi stoi i nic dalej sie nie dzieje. Pomóżcie proszę !!!! Czekam na odpowiedź i ...