Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: komenda na szybkie przeładowanie broni w css

Najbardziej trafne tematy dla "komenda na szybkie przeładowanie broni w css"

1

ŁADOWANIE SERVERA POMOCY CSS PROSZE POMOCY

Witam , jestem nowy na forum , Nazywam się Mateusz i gram w CSa od jakis 2ch lat . Dzisiaj zainstalowałem css sciagnełem 2 patche 1-16 oraz 17 zainstalowałem , ale nadal gdy chce włączyc server to błyskawicznie sie 2 paski ładują i znikia i tak w ...

Odpowiedzi do ŁADOWANIE SERVERA POMOCY CSS PROSZE POMOCY :

2

Szybkie przekładanie broni na non steamie

Witam , mam pytanie i prosze o pomoc. Jesli ktos wie jak ustawic przedładanie broni bez odbezpieczania piszcie!!! Kombinowałem z HLTV models ale to nic nie dało ...

Odpowiedzi do Szybkie przekładanie broni na non steamie :

3

szybkie zmienianie broni C.D.

http://www.forum.wiaderko.com/topics...ig-vt28285.htm nie o to mi dokladnie chodziło, nei ma animacji, jednak jest czas ktory trzeba odczekac na oddanie strzalu z awpeki lub innego arsenalu (normalnie z animacją to było odbiezpieczanie broni :P) ...

Odpowiedzi do szybkie zmienianie broni C.D. :

Trafność: 40%

5

szybkie wybieranie broni

chcialem sie spytaj co trzeba wpisac w consoli aby wybierac bron cyferkami 1,2,3,4, ... ...

Odpowiedzi do szybkie wybieranie broni :

6

CSS jak zorbic maly celownik komenda ??

Czesc.Dzis chcialbym was spytac jak sie robi maly celownik komedna ?Dokladniej o co mi chodzi?? Wczoraj jakis koles kazal cos wpisac bylo to cl...(tu nie wiem co wpisane bylo) 3000 czyli jakas wielkosc celownika.Gdy to zrobilem bym malutki ...

Odpowiedzi do CSS jak zorbic maly celownik komenda ?? :

7

Szybkie przeladowywanie broni