Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: kto cię dzisiaj posunie

Najbardziej trafne tematy dla "kto cię dzisiaj posunie"

2

Kto mi zrobi strone www?? oczywiście płatnie!!

Witam, jestem clan liderem teamu uSp Four Fanatic, gramy w grę counter-strike 1.6 i odnosimy w niej sukcesy. Ponieważ nie znam się na robieniu stron www szukam więc osoby z doświadczeniem, która zrobi naszemu klanowi orginalną stronę www. Proszę o ...

Odpowiedzi do Kto mi zrobi strone www?? oczywiście płatnie!! :

3

Dopoki nie dostanie od HA kto jest odbanowany...

...

Odpowiedzi do Dopoki nie dostanie od HA kto jest odbanowany... :

5

Kto chętny pomóc ?

Czy chcesz się przyczynić do uruchomienia kolejnego szybkiego serwera cs ns ? Wystarczy pomóc w uruchomieniu serwera cs i skonfigurowaniu go (tzn mody itp) Ponieważ sam próbowałem ale to nie dla mnie, proszę was o pomoc, ...

Odpowiedzi do Kto chętny pomóc ? :

Trafność: 25%

6

[F]rag [P]ro [G]ames Rekrutuje!!!!! i kto chce sparaa

Biore do klanu kto ma steam mikrofon i dobrze gra i wiem minimum 15 lat Oferujemy : serwer Kanal ts Codziennie spary Treningi cwiczenie taktyki humor i zgranie klanu pisac nawet kiedy niedostepny to nasza stronka klanowa jesli chcecie spara ...

7

Czy ktoś instalował CS v.31 ??

Pobrałem CS v.31 (chciałem zrobić update z wersji 23) ale po instalacji taki szajs się wgrał, że nie strona startowa w IE zmieniła się na stronę domową jakiegoś serwera CS i nie szło jej zmienić (nie obyło się bez przywracania systemu). Czy to jest ...

Odpowiedzi do Czy ktoś instalował CS v.31 ?? :

9

POMOCY - Ktoś zmienia mi nick gdy założe serv na LAN

Czy możecie mi pomóc ? Sprawa dotyczy tego jakiś "gnojek" , zmienia mi NICK na moim servie który zakładam czasami na LAN-ie . Nie wiem jak on to robi , ale strasznie mnie to wk...ia , Czy mozna w jakiś sposób to zablokować aby już mi go ...