Wyniki szukania dla: master server problem |
Najbardziej trafne tematy dla "master server problem"
1
cześć miał ktoś może taki problem że gdy klikam FIND servers to pokazyje mi coś takiego:,,Could not contact master game server to retrieve server list" Najdziwniejsze jest to że dzisiaj w ciągu dnia grałem normalnie a gdy pod wieczór znów ...
Odpowiedzi do problem z cs 1.6 Could not contact master game server to... :
2
Ściągnołem z internetu counter-strike 1.6 non steam z Dedicated server. KIedy włączam to dedicated server to wpisuje tam wszystkie potszebne żeczy jak piszą w poradnikach i ... NIC :!: Może coś źle robie : niewiem... Co trzeba zrobić żeby działało ...
Odpowiedzi do Dedicated Server - problem :
Trafność: 66.67%
3
Hej jestem nowy w te klocki :) Ściągnąłem CS'a non-steam i patch v19 wszystko zainstalowałem. Jak wchodze na serwer jest spoko dopóki nie wybiore drużyny i nie dołącze się do gry. Prawie od razu mnie wyrzuca a w konsoli jest takie coś: HOST_ERROR: ...
Odpowiedzi do problem BAD SERVER MESSAGE :
4
Wiadomo, że od któregoś patcha nie działa srcds.exe, jednak znalazłem rozwiązanie jak to odpalić. 1. Wchodzimy do katalogu z CSS i robimy sobie skrót na pulpicie do srcds.exe 2. Na tym skrócie klikamy prawym myszki --> właściwości. 3. W okienku ...
Odpowiedzi do [PORADNIK] Rozwiązanie problem z Source Dedicated Server :
5
Temat przeniesiony na problemy z Counter Strike 1.6 Non Steam z powodu mojej ...
Odpowiedzi do sXe Injected Server problem :
6
Witam ! Postawiłem serwer na HLDS+AMXX+sXe Injected w CS 1.6 v23 patch. problem polega na tym że nie mogę wejść na własny serwer. Uruchamiam serwa włączam sxe client i wchodzę na swój serwer, po jakiś 30 sekundach wyrzuca mnie z niego. Bardzo proszę ...
Odpowiedzi do sXe Injected Server wielki problem :
7
klikam conect laduja mi sie pierwsze 3 kreski i dalej nic;/czekalem 5 minut i pisalo Time out patch v. 23B cs przeinstalowywany byl. co mam robic/;/ mam ...
Odpowiedzi do problem z wejsciem na server :
8