Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: play bad go noob spray

Najbardziej trafne tematy dla "play bad go noob spray"

3

Problem ze spray logo

Jak od roku gram w CS 1,6 tak dzisiaj nagle łup . próboje zrobić se spray logosa na ścianie i go nie widze... inni tez robą ... tez ich nie widze... myśle a moze to taki server... wchodzę na inny a tam to samo... co robić P.S Jeśli kogoś irytuje ...

Odpowiedzi do Problem ze spray logo :

4

Play hard, GO PRO!

Witam, pewnie wiele razy szukaliście najlepszego serwera dla was? Już nie musicie szukać, znaleźliście! Serwer klanu pHgP <> jest dla was dostępny, nie 24/7, lecz po 2-3 godziny dziennie, ale naprawde warto dodać IP do ulubionych i odświerzać ...

Trafność: 25%

5

Logo-spray-przezroczystość

Gdy robie przezroczyste logo to zawsze po bokach zostaje niebieski kolor ktory odpowiada za przezroczystość, jest na to jakas rada? ...

Odpowiedzi do Logo-spray-przezroczystość :

6

problem BAD SERVER MESSAGE

Hej jestem nowy w te klocki :) Ściągnąłem CS'a non-steam i patch v19 wszystko zainstalowałem. Jak wchodze na serwer jest spoko dopóki nie wybiore drużyny i nie dołącze się do gry. Prawie od razu mnie wyrzuca a w konsoli jest takie coś: HOST_ERROR: ...

Odpowiedzi do problem BAD SERVER MESSAGE :

7

88.198.81.12:27016 Zapraszam Na Srver Team Play-Bside

88.198.81.12:27016 Zapraszam Na Srver Team play-Bside Czyny 24/7 :):) -Miła atmosfera -Mili Amini -Brak botów -Dużo Fragów 88.198.81.12:27016 Zapraszam Na Srver Team play-Bside Czyny 24/7 :):) ...

Odpowiedzi do 88.198.81.12:27016 Zapraszam Na Srver Team Play-Bside :

8

Publiczny serwer CS 1.6 NON Steam Bad Boys

Witam! Mam przyjemność zaprosić Was do gry na serwer Non Steam CS 1.6 bad Boys. Strona Serwera I klanu bad Boys: bad Boys Klan WWW P.S Na stronie Znajdziecie dokładny opis połączenia sie z serwerem Serwer "stoi" piątek-niedziela w ...

Najbardziej trafne pojedyncze posty dla "play bad go noob spray"

1