Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: polskie servery np zombie surf chowany i inne

Najbardziej trafne tematy dla "polskie servery np zombie surf chowany i inne"

1

Tosiek Zombie oraz Chowany (H'n'S)

Witam chciałbym zaprosić was na serwer Counter Strike 1.6 zombie oraz chowany: ->Nazwa<- Tosiek chowany oraz zombie [->IP<- 217.96.117.2:27006 ->Strona<- www.tosiek.pl ->Uptime<- 24/7 ->Bez Hasła<- ..:::**Na początku ...

Odpowiedzi do Tosiek Zombie oraz Chowany (H'n'S) :

2

Inne Gry

Gracie w cos innego? Jakies gry mmrpg? Osobiscie gram od dwoch roku w Tibie ; d Tak wiem glupia gra, ale jesli sie zacznie to trudno jest przestac ; d www.tibia.org.pl Jesli nie gracie to wlasnie tam mozecie sie dowiedziec troszke wiecej o tej grze ...

Odpowiedzi do Inne Gry :

Trafność: 16.67%

3

Dwa servery klanu [GPC]

...

4

Servery Ulicy Sezamkowej ZAPRASZAMY!!!

Serdecznie zapraszamy na nasze servery, Ulica Sezamkowa - 217.119.66.219:27016 14/15 slotow Ulica Sezamkowa2 - 217.119.66.219:27015 18/19 slotow Wszystkie servy sa TP, dorosli admini (powyzej 20 lat), super atmosfera. Wiecej szczegolow na ...

5

Servery ligowe UV&AT

...

6

Servery jak wejsc

witam jestem nowy zaczołem grać w countera 2 dni temu i gram w no stream jezeli znam adres ip to jak mam zrobic aby sie połączyć wiem ze trzeba wziąćś favourites i add server i nie wiem co tam dalej terzeba wpisac jak mozna podajcie mi cały wzór z ...

Odpowiedzi do Servery jak wejsc :

7

Wielki Problem (servery)

Jak w temacie, prubóje wejść na jakiś serwer, zdąrze zmienić broń i mnie wywala, czasem tak jest że połączy i odrazu wywala, tak samo jak mam z New Game... Też mnie wywala. proszę o ...

Odpowiedzi do Wielki Problem (servery) :

8

ZOMBIE MOD ORAZ DIABLO MOD SERVER FUN... ZAPRASZAM!!