Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: serwer linux od podstaw

Najbardziej trafne tematy dla "serwer linux od podstaw"

1

Serwer HLDS na Linux Mandriva

Wie ktoś jak sie stawia serwer na mandrivie ? za pare dni instaluje i szukam poradnika o stawianiu serwera krok po korku plz pomozcie ...

Odpowiedzi do Serwer HLDS na Linux Mandriva :

3

Serwer ts na linux

Wie, może ktoś jak postawić serwer Ts na linuxie :D ? Przez ssh.. Mam tutaj taki tutek, ale nic z niego nie rozumiem: ...

Odpowiedzi do Serwer ts na linux :

4

Serwer od PODSTAW

Chciałbym tutaj poruszyć wątek postawienia serwera od podstaw bo kompletnie jestem zielony :/ a chciałbym postawić ładny serwer bo na sprzęcie : Procesor dwu rdzeniowy Intel Pentium 3Ghz, 3 GB ramu z Góry dziękuje ... ...

Odpowiedzi do Serwer od PODSTAW :

Trafność: 66.67%

5

Counter-Strike Source Serwer Linux Nonsteam

Witam. Posiadam serwer dedykowany dobrej klasy. Z chęcią podejmę współpracę nad uruchomieniem serwera srdcs nonsteam na linuxie Dla takiej osoby która pomoże uruchomić serwer nonsteam tak by ludzie mogli wejść dam posadę h@ Chodzi mi o biharki które ...

Odpowiedzi do Counter-Strike Source Serwer Linux Nonsteam :

6

Linux - serwer nie jest widoczny publicznie

Witam! Mam mały problem, chciałbym aby mój serwer postawiony na linuxIE (dokładniej DEBIAN) był widoczny w zakładce INTERNET. serwer odpalam z komendy: screen -A -m -d -S hlds ./hlds_run -game cstrike +ip ip.de.internet +port 27015 +sv_lan 1 ...

Odpowiedzi do Linux - serwer nie jest widoczny publicznie :

8

Polski dobry SERWER !!!! Zapraszamy czynny 24/7!!!

serwer 24/7 IP: 195.114.0.27:27159 Haslo: lol serwer wykupiony w gamepad.pl wiec pingi bardzo małe prosze tutaj o komentarze o serwerze!!! ...

Odpowiedzi do Polski dobry SERWER !!!! Zapraszamy czynny 24/7!!! :

9

[POLSKI].:Wishmaster's:. serwer WAR3 MOD