Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: z kąd wziąć swoje ip na admina na serwer cs

Najbardziej trafne tematy dla "z kąd wziąć swoje ip na admina na serwer cs"

2

Skad wziąść działającego AMX na serwer shooters.pl

Potrzebuje działającego, sprawdzonego amxx na serwer shooter.pl Prosiłbym również o jakąś instrukcje do niego... Mogą być gotowe paczki tylko nie duże i bez pluginu "Warcraft" Najlepsze odpowiedzi wynagrodze "pomógł" ...

Odpowiedzi do Skad wziąść działającego AMX na serwer shooters.pl :

5

SErwer STEAM DAJE ADMINA !!!!!

...

Trafność: 40%

6

Serwer-dodawanie admina

Mam problem z dodawaniem admina bo w sprawach amx jestem zielony,a dopiero od wczoraj mam swoj serwer 24/7...według poradnika wchodze poprzez total commander(w ftp) w ...cstrike\addons\amxmod\config\users czy jakoś tak ..wchodze w users i: ; Users ...

Odpowiedzi do Serwer-dodawanie admina :

9

nastepny poranek,a admina brak :)

"InOfEnSiVo" 14885 STEAM_0:1:298958 3 01:35 111 1 demo: http://s000.wyslijto.pl/?file_id=04802447226186722004 zbanujcie gada. godzina ...

Odpowiedzi do nastepny poranek,a admina brak :) :

Najbardziej trafne pojedyncze posty dla "z kąd wziąć swoje ip na admina na serwer cs"

1

Serwer może i dobry, ale bieda nie powinien mieć tam admina (zmienia nicki

serwer może i dobry, ale bieda nie powinien mieć tam admina (zmienia nicki graczom, slapuje itp.) Jakiś koleś wbił kiedyś na serwa i otrzymał zaszczytny nick spuscizna :). Nie polecam grać przy adminie... Mi też ostro pocisnął więc nie wiem czy mu ...

2

Cytat: Zabijesz admina=Ban Czytaj: serwer dzieci neo, które myślą że jak dadzą

Cytat: Zabijesz admina=Ban Czytaj: serwer dzieci neo, które myślą że jak dadzą bana to są GURU... chuja prawda, jest wiele innych serwerów, o niebo lepszych... Chciałem dzisiaj tu wejść, lecz po tych komentarzach to nie ...

3