Zarejestruj się Użytkownicy Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane CS FAQ Regulamin forum =w= Tani STEAM

Wróć   Forum Counter Strike

Wyniki szukania dla: zbiór pluginów amx

Najbardziej trafne tematy dla "zbiór pluginów amx"

1

Zielony z amx, dodawaniem pluginów itp itd

Mam problem a mianowicie kiedy chciałem dać na serwa plugin seby z tego linku http://www.forum.wiaderko.com/topics...ina-vt3659.htm, pisze tam oby przed adminchat.amxx napisać std_admin_color_chat.amxx . Jednak ja nie mam w notatniku napisane tego ...

Trafność: 66.67%

2

AMX problem z dodawaniem pluginów

Witam Czytałem wiele postów na forum próbowałem robić lecz nic mi nic nie wychodzi jestem zielony na temat amx wiec prosze byc wyrozumiałym wiec tak program mam zainstalowany wrzucam plugin do ...

Odpowiedzi do AMX problem z dodawaniem pluginów :

3

Czy wersja AMX ma wpływ na działanie pluginów?

Witam! Mam pytanie, czy na najnowszej wersji amxMODX mogą nie działać pluginy które działały na starszych ...

Odpowiedzi do Czy wersja AMX ma wpływ na działanie pluginów? :

6

Serwer 24/7 - Wypas AMX MOD.

Witam wszystkich czytajacych!! Chciałem zaprosic wszystkich graczy do fragowania na serwerze klanu Max Intensive. Miła atmosferka, zero aima,zero wh.Na serwerze jest Halguard(program antycziterski) i amx najnowszy. Serwer stoi 24h/7. IP : ...

Odpowiedzi do Serwer 24/7 - Wypas AMX MOD. :

7

AMX Mod X | Deathmatch

Ave Zanim przejde do rzeczy, male info: Kod: Counter Strike 1.6 Non Steam Metamod amx mod X 1.76d CSDM 2.1 <inne niewazne pierdoly> ----------------------------------------------- plugins.ini <Pierdoly> loadingsongadvanced.amxx ...

Trafność: 33.33%

8

AMx nie wchodzi

Witam mam pytanie co jest źle w usters.ini (amx mod) bo nie moge sie zalogowac na serwerze jako admin pisze "password moje hasło" i nic oto usters.ini Kod: ; Users configuration file ; File location: ...

Odpowiedzi do AMx nie wchodzi :

9

amx mod